Inget mer trassel

 
Hej finisar! Hur har er dag varit? Min började bra, fick reda på mitt slutbetyg i samhällsbaserad psykiatri och psykiatri 2, blev ett B respektive A, hade inte förväntat mig det så jag blev superglad! Idag har vi också tagit farväl av en mycket omtyckt lärare som ska byta jobb, det blev många fina ord och lyckoönskningar, kramar och fika. Det är guld värt att ha en sån bra lärare, önskar att alla får ta del av det någon gång
 
Efter skolan kom jag hem, pluggade lite och åt mat, sen åkte jag och pappa och kollade in UF- mässan. Tycker det är duktigt av dom att ställa ut sina ideér och våga prata med folk, själv skulle jag inte passa som säljare då jag inte gillar att "gå på" så mycket haha.. Köpte iaf en sladdgrej (vad heter det egentligen haha) till mina hörlurar för 20 kr så det var ju inte så dåligt! 
 
Ikväll blir det lite mer plugg och Greys Anatomy, hoppas ni får en fin onsdagkväll kramis ♥
27
Esmeralda

sv: jo det är sant :)

Tess

Vilken grymt bra idé! :) Kram

aina [fotoblogg]

Gud vilken smart lösning!

Maja

Det finns så många bra idéer på UF mässor, jätte spännande!

LIENE

Så smart grej!

Louise

Hola! Dagens blogg just nu igång på min blogg om du vill kika in och vara med. Skulle vara superkul ju, kram :D

Louise

Hola! Dagens blogg just nu igång på min blogg om du vill kika in och vara med. Skulle vara superkul ju, kram :D

frida christina

Vilken smart sak!

svar: Eller hur, älskar hennes nya lugg! Jag tog studenten för två år sedan <3

Anna

Men vad häftigt! Massa massa grattis! O vad smart lösning med lurarna =)

Emmy

Nice att det gick bra med slutbetygen :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Så smart :) Följer dig på bloglovin´ nu :)

Sarah Persson

Vad smart den där saken var, var det från UF-företagen? :D tror du man kan beställa från dom? :)

Elin

allt bra?

MATILDA

gud vad smidigt!

Viktoria Eriksson

åh, hjälp en sån måste jag ha!! :O kram<3

MADDISENJ.SE

Vilken smart

Emma Broberg

så bra tips!! :D ha en fin fredagskväll, kram. <3

Linnea

Svar: 
Ja det har jag! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills! 

Några planer för fredags-myset? 

Kram! ♡

Mirjam Wallmark

Grattis till betygen! :)
kram

Clara

Så snällt!

Isabelle

Smart♥

MALIN

väldigt fiffigt! hatar när man sitter på bussen och måste trassla upp sina hörlurar....tar ju en evighet!

Julia

Smart hörru ;)

sv: taack älskar dom :D kram

Amanda Johansson

Vad smart!! :)

Liborius

smidigt!

Helen

Gud så smart ide :)

Pauline

smart!