Naturreservatet Asköviken

 
Idag har jag, mamma, mormor och min bror Erik varit iväg till Asköviken som är ett naturreservat. Jättefint och härligt väder, nu känns det verkligen som att våren är på väg! ♥ Vi såg massor av blåsippor och fåglar, dessvärre kunde jag inte få några närmare bilder på fåglarna då jag bara har ett standardobjektiv. Min bror däremot fick många bra bilder med sin något mer avancerade kamerautrustning. Rekommenderar er läsare som är foto- och/eller fågelintresserade eller bara vill njuta av naturen att åka hit, ligger en bit utanför Västerås!
19
Anna

Vad härligt =) Vår, familj, pojkvän, mys, sol, vad mer kan man önska!?

A D E L I N A

sv: tack :D

En plats i solen

Vackert :)

Nathalie Tegelstam

Jätte mysiga och fina bilder :) kramkram

Emelie

Härliga bilder!

J o j z y ♛

Fina bilder!

SV: HIHI TACK! :D

♫♪ sandra

fina bilder!

Elin

allt bra?

evelina

Härliga bilder! Hoppas du haft en bra helg :)

Cissi Larsson

Vad mysigt! Ser ut att vara jättefint ju! :)

Hjälp gärna mig och min hund om att bli Sveriges gulligaste djur, på samma gång kan du även vara med och tävla om att bli publicerad som veckans blogg i en hel vecka! :)

frida christina

Fantastiska bilder!

elin stridh

jäkligt bra pris måste jag säga :D

Hilda

Superfina bilder<3

Sarah

De e så najs när de e fint väder :)

Svar: Verkligen! :)
Elin

elin stridh

planer för denna gråa tisdag då? :)

MATILDA

fina bilder!

elin stridh

ska åka och ta en fika dejt med karln sedan blir det soffmode :D

frida christina

Har du gjort något kul idag? Kram <3

iisa

så fina bider!