Emma Broberg

åh så bra :) ha en bra kväll, kram. <3

Mirjam Wallmark

Älskar låten, min favorit just nu! :) kram

Anna

Ååh, jag gillar den också jättemkt! Videon har jag inte sett innan, den var härlig den också ju =)

Linnea

Svar: Ja vet faktiskt inte riktigt, blandar lite och gör det jag tycker är snyggt! :)

Hoppas att du fått en bra start på veckan! 

Några planer för veckan? 

Kram! ♡

bella

tack så mycket! :D

♫♪ sandra

den är så bra!

milina.blogg.se

Äntligen! Jag har letat efter den här låten hur länge som helst men kom inte på vad den hette haha!
- varsågod :)

linda

sv: det går jättebra, tack :)

Elin

Verkligen! Ny favorit?

frida christina

Så bra!

Ida och Amanda

Asbra!♡

LIENE

Härligt när det finns låtar som man blir glad av :D

♫♪ sandra

desamma :)

Amanda Johansson

Det är en av mina favoritlåtar just nu också, så bra!! :) <3

V I L M A L A ♔

haha så bra! kram ♥

A D E L I N A

Hej kan du göra mig en megatjänst? Håller på med en undersökning i skolan och skulle vara väldigt tacksam om du kunde ta dig tid att svara på en enkät. Läs mer i detta inlägg och klicka dig vidare till enkäten: http://glossfashion.com/adelinanorstrom/2014/03/25/hjalp-oss/

Tack på förhand!

i s a b e l l a w l

ääääälskar låten!!

Svar: Den finns att köpa på olika hårsalonger ♥

Elin

Hej fina du! Måste bara säga att jag verkligen tycker om din blogg! Fortsätt blogga för du gör det jäkligt bra! Kram

evelina

Åh, den låter är bra!

Sarah

Den låten har ja inte hört :P