Some new stuff

Igår så var jag och Linnea på Erikslund shoppingcenter, fick med mig en fin blus från Kappahl, halva priset på den så det var nice! Köpte också shampoo och hårolja på Citygross, hoppas de är bra. Idag ska jag bara ta de lugnt och plugga, har rätt mycket de närmsta två veckorna.. Men ni får ha en så fin söndag läsare! ♥
 
Bilder på det jag fick med mig hem:
28
bella

va fin blus! :)

♫♪ sandra

nice!

Emma Broberg

så fin blusen var :) kram. <3

Lindall

fin tröja

Anonym

Jättetjusig tröja! Extra bra känsla då det är köpt på rea tycker jag =)
PS: Jag använder visst samma schampo som dig, hihi

Svar: sv: Tack så mycket! ja eller hur :) jahaa, är det bra då? :D
Elin

Liborius

fin blus:)

En plats i solen

Aldrig fel med shopping :)

En plats i solen

Får shoppa lite nästa helg när lönen kommit :)

linellas

söt topp!

Maja

Vad roligt med halva priset!

Julia

Fin tröja!! :)

sv: åh tack kraaam :*

bexollila

Det var så lite så :D

Kajsa

Jättefin blus :)

Sofia

vilken fin top :D

V I L M A L A ♔

Så himla fint! kram ^^

Elin

Fin tröja!!

bella

riktigt gott! :D

LIENE

Hoppas det gick bra med pluggandet :)
Blusen är jättefin.

Emmy

Vilken fin blus! Det schampoot är ju jättebra och det luktar dessutom fett gott :)

sv;
Åh tacktack fina du ^^

Celine

- Men ååååh visst är den söt? :D
Men ja det är så gott ju!

Mirjam Wallmark

Superfin blus! :) kram

milina.blogg.se

jättefin blus!

Viktoria Eriksson

fina saker, älskar blusen/tröjan! :)<3 kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Att shoppa är aldrig fel:)

Jessica

Så fin blus! :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Vilken fin blus! :)

frida christina

Vilka bra saker!

Svar: Kul att du gillade dom!
Elin

idaellinor

så fin blus!