Våfflor

Lagade lite våfflor till middag med Daniel, supergott! ♥ 
 
Härligt med torsdag, bara imorgon kvar sen heeelg, visst är det skönt? I helgen ska jag bara ta det lugnt, blir Lets Dance imorgon kväll och så ska jag hjälpa mormor färga håret. Sen ska jag förmodligen träffa Daniel på lördag, söndag blir nog en plugg dag har jag tänkt. 
 
Har ni fina läsare några planer för helgen då? ♥
13
Ewwe

Ta chansen att bli dagens blogg.. Kika bara in och lämna en kommentar. för större chans följ mej via bloglovin (följer självklart tillbaka )

har 300-600 läsare per dag

aina [fotoblogg]

Mums vad gott :D

VICTORIA

Åh vad gott!

felicia

så gott med våfflor :D

Liborius

men åh vad gott!!

Chanelle

GOTT! :)

elin

åh va gott!!

Linn Johansson

Gud vilken härlig och mysig blogg, här trivdes jag!
Kommer absolut kika in här fler gånger! :)

Ha en fortsatt härlig fredag! Kramkram

♫♪ sandra

gott!

Kajsa

mumsigt !

Celine

Åh var flera veckor sedan jag åt våfflor senast :(

Ronja

Gud vad gott! :D

Mirjam Wallmark

Åh vad gott, älskar våfflor! ♡ kram