Varit lite frånvarande

Hej på er! Har varit tomt här ett tag, dels har jag inte haft så värst mycket att skriva och mådde sämst igår men idag är det lite bättre. Helgen blev inte som jag tänkt mig, jag och Daniel skulle ha träffats men då båda kände sig dåliga så blev det inget tyvärr. I fredags var vi iallafall ut några tjejer och tog några glass, så det var trevligt. 
Tänkte bara uppdatera er lite om vad som hänt, gillar inte att jag ofta har långt mellan mina inlägg men ibland (ofta) blir det så. Hoppas ni haft en bra helg iallafall fina läsare! ♥
 
Vann lite grejer i torsdags då MDH ställde ut på vår skola, skrev på en lista med min mailadress sen frågade dom vad jag hette och ropade att jag var en vinnare och klappade händerna haha.. Vann också en till tygkasse och provexempel från Body Shop som jag gav bort till Julia som tröstpris hehe ;) 
7
frida christina

Kul att vinna saker!

Anna

Vad kul att vinna lite saker =) O vad snällt av dig att ge bort det ena av priserna =)

LIENE

Fina tygkassar :)

Åsa

Sv: Ja det är verkligen supergott!!
Kram

Emma Broberg

vad roligt :) hoppas du får en mysig kväll, kram. <3

Maja

Vad roligt att vinna någon gång! :)

Viktoria Eriksson

grattis till vinsten! roligt att vinna :)<3 kram