Headerbyte?

Är gaaanska trött på min header som jag haft i mer än ett år haha, känns som det är dags att byta!
Hade tänkt mig något i stil med dessa här nedanför, dock vet jag inte om jag ska byta ut den översta bilden.. Kommentera gärna vad ni tycker, det är ju trots allt ni som ska klicka in här (förhoppningvis många gånger till) so shooot!
 
Vilken är finast?
 
 
 
 
11
Madeliene

Den längst ner tycker jag passar bäst in :) kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Den fösta :)

carolines

Åh svårt. Tyckte båda var jättefina!

linda

jätte fint!:D

Ida ☯ the sky under the sea

Svårt, men röstar på den övre :)

LIENE

Tack så mycket :D

Gillar den andra mest. Tycker den ser fräschare ut på något sätt.
Kram

Svar: Ja det blir nog den andra ska bara fixa lite smågrejer ;) kram!
Elin

frida christina

Skulle nog säga den andra!

MADDISENJ.SE

Svårt men tror jag gillar den andra mest

bella

nummer två tycker jag :)

Sofia

den andra! :D

JUNITJEJ

Båda är fina!

Vill du göra ett bloglovin-byte?