Cut it off

 
Var hos frisören idag som klippte av myyycket, tidigare var håret en bit nedanför brösten. Känns skönt att bli av med det slitna och blir så mer lättskött nu. Shoppade lite grejer också som ni får se sen, mycket nöjd! ♥ Sen hörde Julia av sig och ville hänga med mig en stund på stan, alltid trevligt! Gick runt i affärer, fikade och snackade om allt möjligt. 
Fick även hem ett paket med grejer inför Halloween, så taggad!! Jag ska vara i Uppsala med Linnea då hon pluggar där, ska bli så kul! Avslöjar inget mer hur jag ska se ut, det blir en överraskning ;) 
 
Hoppas ni får en bra tisdagskväll så hörs vi snart igen, kraaam ♥
5
Emilia Sjödin

riktigt fint håret blev! :)

MALIN

Det blev jättefint! Du klär verkligen i kortare hår :)

Sara Ekman

skönt o bli av med det slitna :) jag ska klippa mig på torsdag :)

Anonym

Va fint! :)

SV: Ja det tycker jag :) men gud vad trist:/ dom är ju såå snygga!

My Fredblad

En mysdag alltså! Gillar du att vara hos frisören? :)