Sneak peek

Snabbtitt på vad jag fick hem från stan. Såg nu att det såg rätt slarvigt ut, jaja haha. Bättre bilder och kanske till och med en outfit kommer senare i veckan!
 
Hur har er helg varit annars finisar? Själv har jag haft det toppen! Blev en spontan utgång i fredags med bästa tjejerna som blev jättelyckad, hade så kul!♥ Sen igår kollade jag på Melodifestivalen med Linnea, tyckte väl det mesta var sådär. Och idag träffade jag först Linnea för en shoppingtur på stan, sen hämtade Julia upp mig och vi åt på Max. Imorgon blir det jobb 7-16, kommer inte vara så kul när klockan ringer haha!
 
Kram på er, hoppas ni haft en fin helg! :)
20
N

Fint :D

Nathalie Tegelstam

Såå fint, verkligen snygg shopping :) kram

Svar: Tack så mycket! :) kram<3
Elin

Sofia

fin saker :D

Lilion

Åh snyggt, vill gärna se en outfit! :)

frida christina

Så mycket fint!

Sara Ekman

Ser fint ut :)

Julia

fina plagg :)

Sarah

De låter som du haft en jättebra helg :)
Va mkt kul du har gjort :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh, ser ut att vara mycket fint där! :)

Shiibby

sv: tack så mycket för din kommentar :D

Caroline Blomberg

ser ut som en massa snyggt!

Clin

Det ser fint ut. Färgerna är precis de jag gillar :D
Hoppas du har haft en underbar helg.

ida foto. ♛

åh mycket fint!! :D

malin

åh så fint med blommigt! =)

Charlotta Hägg

Sv: Ja, vill verkligen ha sommar nu!!! Tur att det är lite bättre väder ute nu iaf, då känner man att våren är påväg :)

Ser ut som att du shoppade några riktigt fina saker :) KRAM!

MADDISENJ.SE

Såg ut som många fina saker!

Svar: Tack så mycket :D
Elin

Amanda Johansson

Ser fint ut! SNyggt med blommigt :D

Svar: Tack så mycket :D ja verkligen ! :)
Elin

Tuva Stener

supersöt BH!

bella

fina köp! :D

Julia

sv: verkligen! :)