Saturday


Hej finisar! Idag var jag nere på stan med mamma en sväng för hon skulle klippa sig. Sen åt vi lunch på BBQ corner jag tog en falafel tallrik, så gott! Älskar vädret, nu fattas bara lite värme i luften. Ikväll ska jag över till min fina vän Linnea och kolla Mello-finalen, vem tror ni vinner? Själv tror jag Måns Zelmerlöv har mest chans, verkar ju som han har folket med sig eller hur man säger. Min personliga åsikt om låten är väl att den är okej, men det känns som en låt som lätt kommer glömmas bort i Eurovision. Menmen, man vet ju aldrig förens det är klart vad som har gått hem :)
 
Hoppas ni får en mysig lördagskväll iallafall, kram! ♥
6
Henrietta Nylund

Så himla fin!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Låter som en härlig dag :)

Jarina

Svar: Tack snälla! :)
Fin bild på dig!

Josephine

Så fin! :)

Henrietta Nylund

Så himla fin :)

Svar: Tack snälla du! :)
Elin

Klara Andersson

mysigt!