POSTERS

Är så nöjd över mina nya posters från Desenio, tycker verkligen de passar in i mitt rum och de är såå fina! Desenio har många posters i olika storlekar för inte så dyra priser, så där jag kan verkligen tipsa om att gå in och kolla. Ramarna köpte jag på Ikea från serien Nyttja, passade perfekt till! 
Hoppas ni får en fin lördagskväll, själv ska jag nog bara ta det lugnt framför tv:n, kraaam♥
17
Emma

De är riktigt fina! :)

iisa

shit vad fint ^^

Svar: Åh tack så mycket :D
Elin

Angus

Superfina!

sara

Såå fina posters! :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fint :)

Helen

Vart jätte fint :)

Sara Ekman

Så fina :)

VERONICA - fashion blog

Gud så läckra tavlor! Himla snyggt!! :) Kramar fina!

Sara Ekman

Ha en fin dag :)

Annelie

så snygga! :)

Sofia

Så fint det blev!!

linah

åh va fint:D!!

sara

Fint! :D

Hannah

Väldigt snyggt!

MADDISENJ.SE

Snygga

linah

va fint:D!

Michelle

Jätte fina!