Julklappar 2014

 
Hej på er och hoppas ni njuter för fullt av jul ledigheten! Själv har jag haft det jättebra med familj, släkt och vänner. Det ni ser på bilderna är julklapparna jag fick i år (+ en eltandborste) och jag är mer än nöjd! Andra bilden är en vägglampa som jag ska ta och sätta upp i rummet snart, tycker den är superfin. Väskan fick jag i förtida julklapp men den fick vara med ändå då jag inte visat den innan ;) 
 
Ha det bra, hörs snart igen kraaam ♥
9
Boel

Åh så fina saker :D

Sv: Tack! :)

Life of Johanna

Så fin vägglampa, är på jakt efter något sånt och ha i hallen och den skulle passa perfekt i vår hall! Vet du var den är köpt? :)

Linnea

Så fina grejer! :)
Hoppas att du haft ett par fina jul dagar!
Kram!

i s a b e l l a w l

Svar: ja, det gör den verkigen!! ♥

Julia

fina saker :)

hanna

super fina julklappar! :D

Emelie

Åh, vilka fina julklappar! ♥

ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞

åhh så mycket fint!! :'D
sv; visst är hon! :')

elin stridh

vilken mysig lampa :D