Grattis alla studenter!


 
Idag var det 96:ornas tur att ta studenten här i Västerås. Så grattis till alla er och självklart ni i andra städer! Kollade på utspringet på min gamla skola och självklart flaken i stan med Linn på förmiddagen. Var verkligen så kul att se alla som var så glada och lyckliga, kommer ihåg när man själv stod på flaken fylld med lycka och förväntan.Tiden går så otroligt fort. När jag kom hem så åkte jag, mamma och pappa till Theresas studentmottagning, vi har känt deras familj så länge jag kan minnas. Trots att vi sällan träffas har vi alltid lika trevligt! 
 
Nu har jag även packat färdigt inför resan imorgon, då det bär av till AYIA NAPA!! Är verkligen så taggad på sol och värme, känns som vi prickade rätt med att åka nu. Tror inte jag kommer blogga nånting där, men självklart blir det uppdatering när jag kommer hem! Puss o kram 
8
rebeccafornstedt.blogg.se

Åh ha så roligt där! Jag avundas dig :)

Svar: Har haft det såå bra!:)
Elin

Netti

Åh vad roligt och jag har också varit i Ayia napa för flera år sedan och hade skitkul där :-D

Svar: Ja var där förra året också det är helt underbart :D
Elin

Johanna Davidsson

Vill också ta studenten!

sara

Såå kuul!! :D

Svar: Jaaa hade det underbart :D
Elin

Henrietta Nylund

Riktigt kul!

bella

ha så kul på resan! :)

Svar: Tack så mycket, hade det såå roligt!:)
Elin

sara

Hoppas att du har haft en bra måndag! :D

angus

woho!! härligt