Eskilstuna

 
 
Igår åkte jag och mamma på en roadtrip till Eskilstuna för att kolla in högskolan och shoppa lite. Anledningen till att vi var till högskolan är för att jag ska plugga socionomprogrammet till hösten och har funderat på att plugga där. Och det såg väl bra ut, det lilla vi såg :) 
Innan sightseeingen på högskolan var vi till Tuna Park och åt lunch och jag köpte ett nytt läppsyl (bästa!) och solbrillor. Vi åkte även förbi en outlet på vägen hem där jag köpte t-shirten, fin men ändå basic. 
 
Nu ska jag gå till sängs efter en hektisk kväll på jobbet, god natt på er finisar
 
11
Henrietta Nylund

Så fin du är!

Sara Ekman

Kul :)

bella

va fin du är :)

Sarah

Kul me en roadtrip :)
Mysigt o luncha o shoppa :)

bella

Hoppas du får en fin kväll :)

Klara Andersson

men åå så kul!

linah

va kul:D!
ha en bra start på veckan<3

Liborius

kul att du ska börja plugga:) tänkte också söka lite plugg till hösten!

ljuvligafyra.blogg.se

Kul att läsa :)

Svar: Roligt att du tyckte det!:)
Elin

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så gott det ser ut! :)

caroline

såå härliga bilder