Nötfalafel med libabröd





Ikväll stod jag för matlagningen, inte ofta kan jag säga haha! På kvällens meny stod nötfalafel med libabröd, som tillbehör blev det strimlad vitkål i rysk yoghurt, ärtskott och äppelchutney. Det blev jättegott, men äppelchutneyn var inget för mig men pappa gillade den bättre, smaken är som baken ;)
 
Vi prenumerar på Linas matkasse, och det här var ett av deras recept. Jag tycker det är jättebra, man får inspiration och upptäcker nya smaker. Och jag kan nog säga att jag blivit lite mer intresserad av matlagning av det! :) 
19
MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Clin

Åhh så gott =) Älskar falafel men har aldrig testat denna sorten.

♫♪ sandra

har aldrig ätit falafel :o

Klara Andersson

mums

Svar: Hihi ja!
Elin

Jossie

Men åh nej vad gott!!

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir!! :) Och din blogg är ju också superfin, älskar designen alltså! =) KRAM!

Svar: Åh tack så mycket, kram! :)
Elin

Sanna Preifelt ❤

Mums, gud vad gott det ser ut :)

Sarah

Sånt där bröd e gott men kan va lite segt att tugga av :)

Josephine

Det där lät ju inte helt fel! :)

bella

Ser väldigt gott ut! :)

Sara Ekman

Gott :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så mumsigt det där såg ut då! :)

sara

Gott! :D

Jarina

Svar: Ja, sjukt kul att äntligen fota lite porträtt igen! :) Det var så längesen jag gjorde det!

Jossie

Det låter sjukt gott!!

Life of Johanna

Ser mycket gott ut

Henrietta Nylund

ååh så himla gott det såg ut!

frida christina

Åh så gott det där såg ut!

Sara Ekman

gott :)