ESC

Nu sitter jag här i soffan med mormor och mamma och har laddat upp med snacks, snart väntar Eurovision finalen. Jag tror det blir en kamp mellan Sverige, Italien, Australien, Ryssland som kommer att konkurrera om förstaplatsen. Har en känsla av att Sverige inte kommer ta hem det hela, men självklart hoppas man, heja heja Måns! ♥
 
Update: Vi vann, så otroligt kul :D Och att Måns kommer hit till Västerås i sommar på Cityfestivalen är grymt, då kommer jag se en till Eurovision vinnare, förra var ju Loreen som vann 2012. Haha vilken schlager nörd jag lät som, men man blir ju taggad då Sverige vinner såklart! ;)
10
Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Mysigt :)

Matilda Wikblom

Måns var ju helt klart bäst, rätt låt vann :)

Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i en tävling (jag tävlar om en malene birger väska) Det ända du behöver göra är att kommentera här: http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/matilda-wikblom
Tack på förhand <3

Sara Ekman

Så himla kul att han vann :D

ronja

åh vad gött :) Och den rätta vann ju hela skiten, så glad!

Sara Ekman

Hoppas du haft en bra måndag :)

Life of Johanna

Härlig bild :)

Sofia

Tack snälla :D

Life of Johanna

Tack är riktigt nöjd med håret

MATILDA ROSQVIST

Så mysigt :)

sara

Gott!! :D