Korthårig

 

Idag blev det en uppfräschning av barret, det var på tiden kan jag säga! Var väl senast i oktober jag satt i en frisörstol, haha inte bra.. Är iallafall nöjd med resultatet! Helst ville jag behålla längden mer, men jag gav henne fria händer att klippa bort det slitna, brukar bli bäst så i slutändan. Hellre en rejäl klippning än halvdant, då jag klipper mig sällan. Så hur tycker ni det blev? ♥
 
10
Malin

Snyggt! Kul med lite förändring :) Har själv velat klippa lite kortare ett tag, men efter att ha haft håret nästan till naveln i 5-6 år känns det jobbigt, haha!

sara

Fint! :D

Jolin Berg

Snyggt :D

Sara Ekman

så fint :)

Helen

Vart jätte fint :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Vad fint :)

VERONICA - fashion blog

Åååh vad fin du är! Såå så fin :) Kramar tjejen!

Henrietta Nylund

Så fiint det blev!

Sara Ekman

Ha en fin kväll :)

Nora Bååth

Blev jätte bra ju!