ONLY PATTERNS

// Kjol - Gina Tricot //
 
// Topp - HM  // Byxor - Bikbok //
 
Ser ni ett återkommande tema i mina senaste inköp hehe? ;) Har börjat gilla mönster mer och mer på senaste tiden, livar verkligen upp en outfit! Kjolen och toppen blir perfekt att ta med till Cypern som jag ska till om mindre än en månad (!!). Känns verkligen bra att åka iväg i början av sommaren, här verkar värmen inte riktigt kunna sätta igång. Plus så blir man lite extra brun också, det är alltid trevligt ;)  Nu kikar solen fram,  så nu drar jag ut på en powerwalk! Hörs senare, kraam ♥
9
Ronja Flygare

snyggt :)

Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand!

ɑ n n i k ɑ

Snyggt!

Annelie

åh så snyggt! :) älskar kjolen!!

Rebecca

gillar kjolen, riktigt snygg :)

Hoppas du får en bra helg! Några planer? kram!

Sara Ekman

Snyggt :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Snyggt:)

Hemma Hos Felicia

kjolen är ju hur fin som helst! :)

Johan

Snygg kjol.

Svar: Tack!
Elin

sara

Såå Snyggt! :D