En liten update

 
Känner att jag måste uppdatera er om vad som händer i mitt liv just nu, sällan jag pratar om det på bloggen har jag märkt haha! 
Jag har iallafall börjat plugga en sociologi kurs sen en månad tillbaka här på MDH i Västerås. Sociologi handlar kort och gott om människors interaktion med varandra och samhällets uppbyggnad och inverkan på människan, typ så haha! Jag kommer gå den här kursen till efter jul, och har nyss gått klart första delkursen av fyra. Har även gjort min livs första tenta förra veckan, så hoppas verkligen jag blir godkänd!! Nu har vi precis börjat andra delkursen och har tenta om en månad igen, intensivt må jag säga haha... Men kursen är intressant och man får mycket allmänbildning på köpet! :)
 
Tanken var egentligen att plugga socionomprogrammet nu till hösten, men kom tyvärr inte in. Men med denna kurs hoppas jag få lite bättre chans att komma in nästa höst. Man ska inte ge upp! Annars jobbar jag kvar som timanställd skötare inom psykiatrin, och trivs väldigt bra. Men känner även att jag vill iväg i vår efter att kursen jag läser är slut, en språkresa till Brighton i några veckor skulle inte sitta fel. Och man lever bara en gång så varför inte? 
 
Hoppas ni mår bra därute, kram på er ❤️
2
Linnea

Åh, intressant!!

Emma Elisabedt

Vad jobbar du med inom psykiatrin? Kram!