Namnsdag

Idag har jag och andra elin , namnsdag!:D
kulkul!
idag kommer kanske marcus hit ett tag, sen kommer familjen gallo hit och grillar, mysigt!
vad ska ni göra idag ?:)
30
mammi

Grattis Elin!

Puss o kram

Joanna

sv: ska packa för imorgon ska jag till spanien!! :D

själv?

nicole

sv: fina saker du köpte :)

allt bra idag pinglan ?



var gärna med i min tävling om en body splash från stockholmsgruppen

/Shoppaholly

claudia

sv: jo det är bra. :)

grattis på namnsdagen!

Cecilia

Sv: Heejj =)

Fina saker du köpt =)



Grattis på namnsdagen :D



Allt bra idag :D

kram!

ida

sv: ja självdå?

Sara

heheh, grattis på namnsdagen ;D

sv: ah, typ samma! ^^

svara gärna på dagens fråga på min blogg :D

kram ♥

ida

svar: hehe ;)

Sara

sv: åh, tack! ^^

ska vi följa varandra via bloglovin'? =)

kram ♥

Moa :)

Grattis på namnsdagen! Allt bra med dig idag? :)

mathilda

Grattis på namsdagen! :)

Allt bra idag? :D

sannah

Visst=) vill du att det ska stå nåt om din blogg?

Nea

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



Hihi Tack snälla du, kul att du gillade den. :) Vad tycker du om mina nya t-shirts då? :)

Moa :)

Vad bra :) Brukar du fira din namnsdag på något sätt? Kram.

mathilda

SV: Härligt!

Jaoo det är bara bra med mig! :)

vad ska du hitta på ikväll? :D

FIONA - en ointressant vardag

jaa eller hur :)

celine - fO T O &vardag

SV: tackar

Moa :)

Åh, vad kul :) Vad fick du då? <3

Lollo

sv: åh tack så mkt! :)



hehe, grattis på namnsdagen!

Nea

Jag har lagt till dig nu :)

Moa :)

Vad kul :D

Nea

Ja, du kan göra en så får jag se hur de blir :D

Anonym

hej nice blogg :) vad gör du ? :)

ASIAT

vad ska du göra idag då? :)

kramkram!

Im not somone else, Im just my self

Jag ska sitta här och snackar bara :) planer för imorgon ? KRAM KRAM

Nea

ja, de ska jag göra :)

amilia

Söt bild i headern! :)

emmyg

tack för tipset :)

Inaaa

sv; jag ska vara barnvakt sen typ inge mer :P