Mitt år 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj hjälp vad svårt första frågan haha! Fikade på Espresso House? hahaha bra svar, menmen sant iallafall ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några, i så fall var de säkert brutna efter en vecka haha!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja..

5. Vilka länder besökte du?
Tror inga?

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En lika bra sommar, perfekt värme och allt,hihi.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Finns mycket jag kommer minnas, kommer inte på nåt datum just nu.

8. Vad var din största framgång 2011?
Jag blev mer framåt och lärde känna massa nya fina människor!♥

9. Största misstaget?
Litade på personer som inte var värda att lita på. Misstag är till för att läras av!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja

11. Bästa köpet?
Plattång och nya saker till rummet. 


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläääder. Och mat. Haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Jasmine berättade att hon skulle få ett syskon hehe.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fade into darknes - Avicii

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gick upp och ner.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Badat mer och solat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
No regrets.
18. Hur tillbringade du julen?
Hos kusinerna med resten av släkten♥

19. Blev du kär i år?
Yepp.

20: hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives och Project Runway!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte direkt hatar, men de ligger inte bra till hos mig haha.

23. Bästa boken du läste i år?
Små citroner gula

24. Största musikaliska upptäckten?
Adele

25. Något du önskade dig och fick?
Pengar och Sims 3 Husdjur hohoh

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Fick nästan bättre saker!

27. Årets bästa film?
Breaking dawn part 1

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade hemma sen med kompisar några dar efter.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nja, kanske lita mer på mig själv?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bättre än förra året haha.

31. Vad fick dig att må bra?
Min nya klass, andra kompisar, musik och familj. 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj vet inte heheh.

33. Vem saknade du?
Morfar..

34. De bästa nya människorna du träffade?
De i klassen och andra jag lärt känna ! ♥
9
Anonym

sv: samma här! :D

ttheresebjörkman, :)

svar;

tack detsamma sötnos! :)

Daniella

SVAR: Det är fint :D vad gör du? :) kram

Daniella

SVAR: Jo ellerhur. mysigt, vilken film kollar du på? =) jag svarar på kommentarer.

♫♪ Sandra T

kul att läsa :)

jasmine

:D

Ida ♥

gott nytt år ! :)

LIENE

Kul svar:D

Gott nytt år!

Ida

Tänkte fråga vart du har köpt Canada dressen mjukisarna och tjocktröjan ?:-) såg på google när jag skulle kolla en bild på de :-) vill köpa en sån :-)