Chill

Jag, Sara och hennes föräldrar ska ta deras båt till Östra Holmen senare idag. Vi ska grilla hamburgare och bada , najs! Fint väder idag, så hoppas att inte många av er sitter inne och häckar ;)
Just nu sitter jag bara och chillar efter att jag kört en runda med tidningarna. Har även namnsdag idag, grattis alla Elin på namnsdagen! ;D  Fick lite pengar igår av mormor och mamma och pappa, pengar rullar in som det ska nu, haha!

Hoppas ni har de fint ♥

13
Rebecca ♥

Fin blogg :)

Malin

Sv: tack detsamma! :)

nelliealexiaa

Riktigt cool :D

Allt bra med dig? :)

Rebecca ♥

Sv; Jo jag mår bra :) Hur mår du då?

stuffstuff

Har du en stund över? :)

Kika då in på bloppisen!

stuffstuff.blogg.se

En massa trendiga plagg och andra prylar till vrakpris!

KRAM KRAM :D

Rebecca ♥

Sv; jag har det lugnt :) själv?

Rebecca ♥

Sv; någon bra film? :P

Nikela FOTO

Grattis på namnsdagen!:)

Rebecca ♥

Sv; den är rolig :)

ems

låter superhärligt :D

Nikela FOTO

Sv: var så lite så!:)

nelliealexiaa

Bra här med :)

Ja, lite knasiga var dom... :)

neema

läs bloggen och lämna gärna en kommetar efter dig... eller fler kommentarer skulle också vara great! :)