Nyårslöfte, nej tack?

bild:weheartit
 
Jag har inget nyårslöfte, jag kan inte minnas att jag haft det förut heller. Visst har jag tänkt i tanken att jag ska träna mer, skippa godis och andra onyttigheter osv. Jag tappar tyvärr lätt motivationen, t.ex. när jag var yngre och mina kompisar hade godisförbud kunde jag inte fatta hur de klarade av det. Visst var en fet summa pengar lockande, men mitt begär för sötsaker var starkare än känslan av att en tusen lapp i handen. Jag kan nog inte ha ett löfte för mig själv, jag skulle nog mer kalla det ett mål. Ett löfte låter som ett krav, något man måste göra bara för att man lovat sig själv det. Visst vill jag bli mer hälsosam och en bättre människa, men vet ni vad? Jag ska iallafall ta året som det kommer och inte stressa upp mig för ett löfte, utan göra det som faller mig in och växa som person under årets gång :)
 
Kram på er underbara läsare, hoppas ni får en riktigt bra nyårsafton och start på det nya året!♥
3
benedit ♥

sv; gott nytt år på dig med! :D
okej kul, jag firade hos min moster med släkten :)
allt bra idag? :)
kram

Marika Saarenpää

Svar: Tack :) Allt bra?

JESSICA

Det låter som det blev ett lovande nyår! Firade också med vänner, blir alltid roligaste så! :)