Ullared för hela slanten (nästan)

 
Hallå allihopa! Hur har ni de? Själv har jag det så bra här nere i Halmstad att jag har bestämt mig för att stannat till lördag. Förhoppningsvis blir det bättre väder så man kan bada nån dag. 
 
Idag har jag iallafall varit på Ullared med familjen som också är här nere. Köpte för inte mindre än 1 300 kr, bara kläder och smink typ hehe... Himla tur att lönen kom så passande! Ni ser i vagnen lite av det jag köpte men funderar på att visa allt i ett videoinlägg när jag kommer hem , vad tror ni om det ? :D 
Nu ska jag och Julia kolla lite på Allsång på Skansen, ha de gött!♥
6
Caroline ♥

sv; tack så mycket :D

Fotoquie (Fotoblogg)

Sv: Jodå allt OK :) Med dig?

EBBA

kul med ullared! :D
allt bra idag? :)

ebba

videoinlägg låter bra!! :)

sv: allt är toppenbra!
vad gör du denna dag? :D

ebba

sv: okej, kul! :)
jag ska sova hos en kompis bara :D

några planer inför veckan?:)
kram

sandra

å så kul med ullared =)