Cityfestivalen - Loreen

 
Första bilden är innan , och andra bilden är mitt under uppträdandet! Loreen står bredvid tjejen i rosa tröja som skymmer halva bilden hahhaa..
 
Har nyss varit med Julia på Cityfestivalen! Mycket trevligt och mycket folk som alltid. Höjdpunkten för kvällen Loooreen! Så gryym, som alltid! Tyvärr ville inte min mobil samarbeta med mig så fick inte så bra bilder, men Julia fick några snygga bilder så kanske lägger upp de senare ! :) 
Det började även regna (suck när kommer sommaren?!) så när paraplyn åkte upp hörde man : TA NER PARAPLYET! DET ÄR BARA LITE REGN! 
Detta är ju Sverige så självklart att folk är rädda för en liten skvätt regn.. ;) 
Jag och Julia var iallafall glada och hoppa runt som tokar nästan! Yihooo party in the rain! 
Nu känner jag att jag måste avrunda det här inlägget, ska upp ganska tidigt imorgon. 
Ska följa med Håkan till hans pappa ute på landet och grilla och ha de lite mys ♥
 
Hoppas ni har fått en bra start på helgen, ha de bra läsare!♥
 
 
 
 
10
johanna

igår kväll tog jag en massa bilder, snällt om du kommenterar vad du tycker om dom! :)
kram

withemilia

Vad coolt att få se Loreen! Skulle också vilja det :D

Kulan

Tycker du att det är ok att spela spel när det kommer till dejting?

Josefin Ärlevik

sv: det är kanon! händer i helgen då? :)

sofiahassan - Civilingenjörsstudent

snygg blogg du har :)
intresserad av bloglovinbyte? :)

Ida

Svar: Tack så mycket :)

mw

Allt bra ?

Johanna

kul och se henne live, och det är trist med paraply på konserter, man ser ju inget :/

Josefin Ärlevik

sv: var det mysigt? :) ja det har varit kanon ;)

Alexics

Jättefin design!
Intresserad av bloglovinbyte? :)