Not really in the mood

Ja som rubriken säger så är jag lite seg i huvudet just nu och vet inte vad jag ska skriva!
Men kände att en liten uppdatering var nödvändig så :)
Helgens planer är att först nu imorgon gå på klassfest för min gamla klass, hoppas på att de blir grymt!
Sen på lördag ska jag bowla med min älskade Håkan och bästa Theresa♥ DISCOBOWLING untz untz
Sover hos älsklingen sen får vi se om jag står med mamma på loppis på söndag en liten stund.
Det där var min helg i korta drag, längtar redan!
Sen är det ju LOOOV♥
Nä, nu ska jag kolla runt lite hörs senare sötnosar!

bjuder på en liten bild då inlägg utan bild är tråkiga !

24
Anonym

- Ska strax sova :)

emma

Hej! Fin blogg du har :) Kika gärna in i min :) Pusss

emma

tack :) allt bra?

emma

ja ovisst är vi :D

♡ ♥ y o u will be strong

va söt bild ^^

Anonym

hitta du på?

Anonym

kolla in den utbildningen jag vikk plugga till :D

♡ ♥ y o u will be strong

svar: tack tack, det är min bebis :)

hehe ja ^^ vad görs?

♡ ♥ y o u will be strong

svar: sitter och försöker fixa en egen bakgrund :)

MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Jupp! :)

♡ ♥ y o u will be strong

svar: enligt mig blev den jätte fin :D

♡ ♥ y o u will be strong

svar: det gör den snart, ska bara fixa en ny header också :D

♡ ♥ y o u will be strong

svar: yes! visst :D lägg till mig, säg vilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

♡ ♥ y o u will be strong

svar: och jag blev nummer 102 :) nu är min nya design uppe btw :D

Anonym

va roligt :) jag har tröttnat på de yrket :P

linnéa nilsson

Tack så mycket! :)

♫♪ Sandra T

ha en fin fredag :)

alba-dance is the way I walk

galet söt bild :) och himla fin blogg!!

IMAGONS - Hobbyfotograf

Superfin blogg! ÄLskar bilden! :D



Har du photoshop? Vart laddade du ner dte om du gjorde det isåfall? :)

Vad har du för kamera? Tacksam för svar :)

EMMAS!

sv: ja eller hur :d

essla

SV: tack:)

CASSANDRA - tävling!

sv; tack detsamma!:D

minaaa - photography

sv; tack så mycket sötis! :)

Louise

åh vilken söt bild :)