Oskar Linnros och John de Son

 
Förlåt för den kassa kvalitén, men det blev så när Julia skickade videon till mig!
 
Igår var sista dagen på Cityfestivalen och den kunde inte slutat bättre! Bästa Oskar Linnros och John de Son, så gryyymt, Västerås skämde verkligen bort oss med bra artister i år! Bästa helgen på länge♥
24
Hanna Davidsson

sv. najs ;), jo allt är bara bra med mig, vad ska du göra resten utav sommaren? :)

benedit ♥

kul! :)

sv; härligt, det är toppen med mig! :) har du haft en bra helg?
kram

T I L D E S

sv; Haha, men eller hur :D

Det ser jättekul ut!! ^^

Sara Ekman

Najs :)

Amanda Andersson

SV: tack så mycket :D
det förstår jag!

Kajsa

Fina bilder :)

Longevity - en blogg om hälsa

Låter som ni har fortsatt trevligt!

Hanna Davidsson

sv. najs, jag ska utomlands till Gran Canaria, sommarjobba i 3 veckor, bada, sola och träffa vänner! :)

olivia ♡

följer nu, blev 195 :) din tur :)

Filippa Wallin

sv: Tack så hemskt mycket underbara du! Verkligen! Kram kram!

fanny ahlm - gravt hörselskadad, lever livet

Sugen på att synas lite mer? Ta chansen, klicka in och var med i tävlingen så kanske det är din tur att få synas!

Sara Ekman

Hoppas kvällen varit fin :)

elle

Hola! Galen & social tjej här, som lever för att dansa, att utgå ifrån att leva med det där lilla extra i livet, men samtidigt.. gått genom en djup depression i mer en 2 år, som nu gjort mig starkare en någonsin. Att få dela med mig av mina upplevelser ang det är något som är guld värt för mig. Hoppas få se dig där framöver! Massa kramar :)

mina

sv: tack finis!

Ida ♥

Sv: hihi jaa visst är den!! :D kram

Josefine

Allt bra med dig? Fin blogg du har! kramis :)

Caroline Tano

Åh vad roligt! Har du haft en bra helg? Kram

Ida ♥

Sv: Åh tusen tack hihi jag meeeed! :')

Åh jag ska se Oskar Linnros den 13 juli :D

benedit ♥

sv; härligt, min helg var super! :) vad gör du?
kram

Sara Blomqvist Johansson

Bloglovinbyte?:)

Ellinore Lundin

Tack :)
De låter fint de :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, avis!

Josefine

sv: allt är bra här med! :)

Hannah Danielsson

svar: tusen tack! xx