Stockholm imorgon!

 
Imorgon åker jag, mamma och min bror mot huvudstaden för lite shopping! Jag ska främst kolla efter en balklänning, hoppas utbudet är bättre där än i Västerås men det tvivlar jag inte på. Annars ska jag väl bara kolla runt om jag hittar något fint, ni får gärna komma med tips på bra klädbutiker i Stockholm! 
 
Ha en bra dag annars, kram på er
23
Mathias&Rebecca

Hoppas ni får en trevlig vistelse och att du finner din bal klänning!! Bild på den sen tack!! :) Ha en fortsatt fin halloween!

V I L M A L A ♔

Åh vad roligt med stockholm!

Sv: börja du följ mig och säg vilket nummer så följer jag dig se. :)

matilda

Sommarlov o sommarlov, det går inga kurser under sommaren men man får heller inget studielån så för att kunna betala hyra osv så får man ju jobba istället :)

♫♪ sandra - en musikblogg

åh stockholm <3

liborius

åh vad roligt!

Jennifer

Åh vad kul! Ha de så bra :D

Linii

Jag älskar speciellt new yorker, men det finns ju bara ute på skärholmen :)

Frida

Hoppas du hittar en balklänning under din vistelse! Min absoluta favoritaffär är Mathilde! :)

Ida Lindborg ♡

Sv: Tack detsamma! :D kramis<3

Julia

Vilken fin blogg du har! Bor i stockholm så kan tipsa några ställen du inte ska gå in i haha men om du söker efter ballklänningen så kan jag säga att det finns inte någon speciell klänning i Åhlens/Gallerian/NK om jag ska vara ärlig. Finns säkert klänningar där men inte nått speciellt har jag för mig men du kan alltid prova gå och kolla! Om du däremot söker vinterkläder så har dom jätte fina mössor,vantar,skor,jackor osv! I Mathilde i PK huset så har dom märkeskläder och där finns glittriga uggs och jätte fin odd molly jacka om dom inte är slutsålda.. :]]

Jenny Karlsson

tack så jätte mycket! <3

Linii

Sv: Okej, men bra att den finns där också! :)

V I L M A L A ♔

Sv; nummer 205 ;D

felicia

Sv: eller hur :)

Lina Johansson

Kul att ¨ka till Stockholm!

- Tack så mkt!!

Lowa

Vad händer där?

Svar: Jepp! Jag är i Jönköping hos min moster och min kusin.
Och ikväll kommer en vän till mig och sover över :D själv?

Emmy

Hoppas du hade det jättekul i Stockholm och att du hittade en perfekt balklänning :D

Elin

allt bra?

Johanna - A dream as model ♥

trevligt :)

Sanna Johansson Bizzozero

Hejsan, fin blogg och fina bilder!

Kolla gärna in hos mig på min blogg, skriver mycket om träning, kost m.m :) ha en bra fredagkväll!!

Natalie Salazar

åh va mys hoppas att ni hade en kanon dag här :D

Helen

Hoppas du hittade de du letade efter?

Johanna - A dream as a model ♥

Fin bild, stockholm är en härlig stad :)