Fika och snack om valborg

Haha mitt fika ser riktigt tjockt ut jämfört med Saras.. Men är det fika så ska det va rejält!!
 
Hej på er hur har ni det denna måndagskväll? Själv är jag ganska nöjd med livet just nu om man bortser från pollenallergi och mycket på schemat de närmsta veckorna. Längtar till på onsdag då jag och Sara ska iväg till Uppsala för att festa med Linnea som pluggar där på högskolan. Alla vet ju att Uppsala är "the place to be" under valborg, no kidding. De får en hel vecka att bara festa, hur nice är inte det?! 
 
Har ni några planer inför valborg kära läsare? ♥
11
Felicia - Modell

Sv: Tack så mycket :)

bella

gott :D

Anna

Jobbigt med allergin! Haha, jag tycker din fika ser helt rätt ut ;-)

Johanna

Åh så gott det ser ut! Kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

När man fikar ska man äta exakt det man vill just för stunden:)

MADDISENJ.SE

Åh vad roligt med valborg i Uppsala, det har man många härliga minnen från :D

V I L M A L A ♔

haha nej bara synd om henne att hon inte har lika god fika som du ;)

Ps Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en riktigt fin bikini från Todiefor, och det skulle vara superkul om du ville delta! kram :D

Svar: Haha, jaa ;) kram!<3
Elin

Sarah Persson

Åh så hörligt med fika :)

tildes

waaaah älskar morotsmuffinsarna!!

Isabelle

Åhhh va gott!

Helen

Mums va gott det såg ut :D