27 augusti

Saker jag fick med mig hem igår från min och mammas lilla shoppingtur, älskar ugglan jag fick av mamma (trots snart fyllda 20 år, men hallåå den är ju så söööt!!♥) Sen köpte jag plastblommor för jag är ganska kass på att sköta om riktiga så ville inte utsätta någon stackars blomma där ute för min vanvård, skämt åsido. 
 
Annars ska jag snart iväg med mamma till mormor och hälsa på lite, alltid trevligt! 
Börjar snart på schema igen på jobbet så tar vara på min lediga tid, men ska ändå bli skönt att göra lite nytta och tjäna cash sen! 
Hoppas ni får en fin dag läsare, kraaam♥
22
Amanda Johansson

Tack så mycket!! :)
Har också massa plastblommor hemma haha, är inge vidare på att sköta om riktiga men det är så kul och fint med blommor så måste bli bättre på det ;) <3

mamma till william och wilma

Vilken fin bild du delar med dig av..ha en fin onsdag..krma

Svar: Tack så mycket, ha en fin dag du med, kram!
Elin

Hedda Rönnlund

Man är aldrig för gammal för gosedjur;)

Sanna Preifelt

Åh så söt den var, och de andra grejerna var också fina, såklart!

Sofia

Så fint :D

Sofia

Tack visst är den :D

Emelie

Så härliga inköp! :D

Sarah

De e alltid najs o tjäna pengar :)

bexollila

gud va mysig hylla!

MATILDA

Vad fint :)

Anna

Sen Harry Potter är jag löjligt förtjust i ugglor alltså ;-)

LIENE

Ugglan är übersöt!

Ninni - Vimsiga mamman

Åh vad fint :)

Lina Johansson

- Tack så mycket! :)

fashion

Fint! :D

fashion

Hoppas att du har en bra dag :D

V I L M A L A ♔

Sååå fint :D

iisa

nee vad gullig ugglan är ^^

Ida ☯ the sky under the sea

Jag är också skitdålig på att sköta om blommor! Synd, för det är fint, men tur att det finns verklighetstrogna syntetblommor :)

frida christina

Men så söt!

Amanda Johansson

Tack söta du!
Sv: Haha ja precis, såg idag att två blommor jag köpte för ett tag sedan hade börjat vissna haha... :( <3

fashion

Hoppas att du har en bra dag! :)