Mil Palmeras

Hej på er, längesen sist! Jag har ju sagt tidigare i bloggen att jag skulle iväg utomlands, och nu har jag varit en vecka i Spanien med min fina pojkvän och vi har haft det sååå bra. Vi bodde gratis vilket var hur bra som helst, då hans styvpappa och hans bror äger ett radhus i Mil Palmeras, en liten stad ca 6 mil utanför Alicante. Väldigt mysigt ställe måste jag säga! Mer bilder och vad vi gjorde kommer i ett senare inlägg så titta in då, kramisar! :)
13
borntolose.blogg.se

Gööött! Bodde i Alicante i 8 månader - bästa tiden i mitt liv :)

Svar: Åh va kul! :) var du där för jobb? :)
Elin

Netti

Åh vad härligt! Kram

A M

Så härligt det ser ut! Fina bilder :)

Svar: Det var det verkligen! Tack :)
Elin

linah

åhh va fint:D!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Ser helt underbart ut! Älskar Spanien!

Skogsraah ☾

Så otroligt härligt det ser ut!

Pauline

å så härligt!

Sarah

Fina bilder :)

Emma Engström

Åh vad härligt med Spanien, härliga bilder! :)

Ida - foto & häst

Åh så härliga och fina bilder! :'D

Svar: Tack så mycket! :D
Elin

Sara - Entreprenista

Meeen ååh va underbart :) Härligt med massa värme och sol :)

Jeanette

Men så härliga bilder :)

borntolose.blogg.se

sv: nope, pluggade spanska :)

Svar: Jaha så kul!:)
Elin