Lite ändringar

Bloggen ser lite annorlunda ut då jag testar ett PRO-tema, ville ha en lite mer stilren blogg. Får se om jag behåller det eller väljer ett annat! 
Ha det bra så länge, kraaam!♥
18
Liborius

kul med förändring:)

MADDISENJ.SE

Alltid roligt med nytt :D

Johanna :)

vad fint det blev! :)
sv: Ja, eller hur är den? :)

Nathalie Tegelstam

Älskar detta tema!! Har själv de ;) kram

Nathalie Tegelstam

Älskar detta tema!! Har själv de ;) kram

Amanda

tycker det är snyggt ;)

sv: ja gör det :D

Svar: Så bra, tycker jag med :D
Elin

Nathalie Tegelstam

- jag fick be en tjej om hjälp då jag själv inte förstod så kan tyvärr inte hjälpa dig med det :/ kram

Aschmanda

läckert :)

Emma Elisabedt

Har också ett pro-tema för tillfället för att få en stilrenare känsla på bloggen, kommer nog dock byta tema ett tag då jag haft samma sen jag började hehe ^^

Mathilda

sv: Jaa, tycker de är riktigt snygga båda två modellerna! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

MADDISENJ.SE

Tack! Nu finns bättre bilder uppe på fuskpälsen om du är intresserad :) Kram!

Life of Johanna

Alltid kul och fixa om lite! Hoppas du fick hjälp med om mig biten :)

Ida - foto & häst

superfint!! :D

Julia

så fint :) tror man ändrar det nånstans i kodmallarna men är inte säker!

Sarah

De e så himla svårt me bloggdesigner :/
Stilrent e snyggt :)

Boel

Alltid kul med något nytt ^^

Sv: Jaaa <3

Emelie

Ser fint ut (: