sorry!

är verkligen ledsen för att jag inte bloggat något idag, men har inte haft tid.
på morgonen kom matilda och hämta mig som vanligt sen gick vi till julia, sen till skolan.
i skolan hände väl inget specc, förrutom att vi tog skolfoto idag!:(
jaja så farligt är det inte .
nu är jag hos linnea, och tidigare idag har vi bakat kladdkakemuffins och kollat på "the notebook" . den var verkligen en hiss!
snart ska jag och linnea hem till mig, fast linnea ska bara hämta en cykel som står på min tomt!
nu måste jag sluta, slänger kanske in nåt inlägg senare, eller så hörs vi imorgon!
puss o kram♥ 
16
annie

jo det är bra här med :) såg att ni redan tagit skolkort, min skola är världens segaste med det. tänker vi ska ta i typ oktober eller nått ;)

anna

hej :) är allt bra med dig? =) fin blogg

- Klara

allt bra? :)

Lorena

ibland har man inte tid bara..

Anna

Kommentera vad du tycker om hösten på mitt senaste inlägg! ha det bra :)

* Alexandrapallin

svar: den var super mysig =) <3

anna

tack sötis!:)

ja, allt är bra med mig! jag sitter och kollar på fångarna på fortet :D!

anna

jodå :) det är finfint!

annie

mig spelar det inte så stor roll faktiskt men det är ju kul med skolkort :)

anna

jaa:)

Anna

sv; visst är det! det finns så mycket snyggt :D

annie

jag pratar i telefon just nu och har pausat skräckfilmen för en liten stund, ska göra mig varmoboy. vad gör du? :)

Claudia(:

Fin bloogg !:D

vad gör du då ? (:

Tessan

SV; Tack så jättejättemycket! :D

MAJA BLIDSTÅL

Hej! super fin blogg, allt bra med dig? :)

nicole

sv: va kul :)



vad har du för dig nu då?

/shoppaholly