ÄNDRADE PLANER

Hej!
Marcus mamma blev sjuk igår så vi kunde inte åka till grönan:(
Men jag hade en backup plan!
Så idag ska jag och sara åka till huvudstaden och shoppa!
Hur bra låter inte det?!
Aja måste dra nu sara kommer snart!
Kolla min blogg lite senare, för att se vad jag har köpt!
puss o kram♥




19
SARASTiLLE

kul att du tycker om mina tips :) ska du göra idag? :)

emiliaemilia

hej hej! Tråkigt att det inte blev ngt gröna lund. hittade du ngt fint på stan iaf? :)

Lucke

Godmorgon! vad händer idag då? :)

Nathalie

åh jag vill också till huvudstaden och shoppa^^

» P H O T O L E N S

SVAR: Blir jobb och träning, du då? :)

Gabriella

sv: tack :)

Hoppas du hittat nåt fint på shoppingen ^^

>> En skrivande Amanda <<

hoppas du hittar mkt fint =)



svar: mums ja =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja ,visst är dom snygga? :D

Okej, vad mysigt :)

Anonym

idag ska jag sola & jobba! själv?=:D

Josephine

sv: du anar inte hur glad jag blev för den kommetaren du skrev!

Du är så himla go tjejen! massa kramar till dig! <3

claudia

sv: varsågod :)

fina ögon!

Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Har fått en ny somrig design, vad tycker du om den? :)

josefine

läs gärna mitt nya inlägg om självkänsla :)

Mathilda

Tack så mycket sötis! :D

Ja , det är klart att jag gör! :D

E V E L I N A A S ♥

Fina ögon!

SVAR Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag. Allt bra med dig? Kram

ASIAT

kul att du är med & tävlar! glöm inte att kika in på söndag när vinnaren av VECKANS BLOGG dras!



vad har du gjort annars idag då? kram =)

feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / felicia :)

du röstar på :



http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

SARASTiLLE

härligt :) hittade du ngt snyggt? :D

SARASTiLLE

okejokej :)