Bröderna Karlsson



Jag hade rätt så låga förväntningar på den här filmen, men den var så mycket bättre än jag trodde!
Den hade humor, drama, kärlek...
Allt en film behöver egentligen, om man ska fråga mig ! :)
En riktig mysfilm ! ♥
Rekommenderar den starkt!

Nu ska jag snart ta och gå till sängs, ska upp lite tidigare för ska iväg.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
8
|| BellaTheAsianOne ||

sv:

hii ikväll blir de bara att vila :D sj ? <3

Sara

Den har jag inte sett, vill se den :)

Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Om du gillar Filmster kan det vara bra att veta att det går finfint att följa den via både Facebook och Bloglovin'!



Ha en underbar och filmrik söndag! :)

|| BellaTheAsianOne ||

sv:

hihi okej nice ! :D

följa varann på bloglovin ? :d <3

Hanna Skattberg

hej hur mår du?:D

Sara

Det är bra :) Själv då?:)

Hanna Skattberg

-härligt, jo med mig är de bara bra:D