Happy me

Den här dagen har varit över mina förväntningar! Skoldagen gick bra, utan större hinder. På idrotten som var sista lektionen hade vi Coopers test, vi skulle springa 5 varv under 13 min. Jag fick 11.38 vilket var 38 sekunder ifrån VG, eller om man räknar med den nya betygskalan : C.
Jag har även fått studiebidraget så imorgon efter skolan blir det stan för att klippa mig och sedan kanske shoppa något! Klirr i kassan har bara ett ord: SHOPPING. Och brorsan bakar kladdkaka och Robin kommer snart hit.
Kan de bli bättre?!:D


16
Elsamy

Hahah, lyllo! xD

Kmr hem vid 8 ikväll.. Har teater med klassen.. (:

Görs imon? :p



KRAM!

Elsamy

Va kul! (:

Jag har studiedag och ska få sova! :D



Görs i helgen? :p



KRAM!

julia

Härligt, hoppas du hittar något snyggt;)

elsamy

Hahah, ok (:

Fira syrran o träffa släkten och sen mys med familjen (:



KRAM! ♥

Tiildiiis

Bara bra tack! :) Gott med kladdkaka!

Jasmine

svar: Tackar! :D

Sandra

♥ Hej sötnos, hade vart kul om du va med i min Dagens bloggtävling här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-2.html#comment

eller i min tävling här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

VINN SMYCKE + GOODIEBAG!

PUSS ♥

elsamy

elsamy

HAhaha, det samma! (:

Kolla på ikväll på tv? :p



KRAM! ♥

elsamy

Hahah, ok (:

Jag vet inte heller.. xD

Ska nog snart ducha och sen SOVA :D:D



KRAMIS! ♥

elsamy

Hahah, visst är det! (:

Det är en favvo syssla jag har, att sova :D



KRAMIS!♥

julia

svar: haha ja det skulle jag med behöva=)

åh tack :)

A D E L I N A

sv: idag har jag vart i skolan och sen städat :D dudå?

hanna ♡

godmorgon! haft en bra vecka hittills? :D

A D E L I N A

sv. idag ska jag typ bli firad haha eftersom jag fyller år :D dudå sötnos? :D

hanna ♡

samma här :D