Soo we meet again!

Förlåt för den konstiga rubriken men orkar inte skriva nåt vanligt som hej igen haha!
Anledningen till uppdateringen har varit lite off är att jag tillbringat dessa två dagar med en underbar person. ♥
Mer får ni inte veta hehe..
Nu måste jag sätta i gång och kolla över vad jag ska ha med mig på resan till Playa Del Ingles på fredag!:D
Hörs när vi hörs bloggläsare, kramisar♥


snart så.. ♥
4
Linn<3

jag vet elin!!! hihihihihi <3 Puss :*

Tove

sv - kollar när jag har tid :) försöker att kolla så ofta jag kan så man inte missar så mkt, men brukar aldrig missa haha!



kollade du ikväll? :D

Sannalitens.se

Svar: Hehe okej. :) Förresten, det var ju fettisdagen idag (Uttalar du det också som fettis-dagen?) Åt du några semlor? :) Det gjorde jag :D Kram!

Anonym

Tjäna pengar gratis som storbloggarna, Inte som alla andra sidor då man ska tjäna ihop minst 500 och göra en miljard saker! Detta är enkelt, går fort och du behöver inte samla ihop 500 för att få en utbetalning, AWSOME! :)



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=50911