Inköpt idag!


bandau bh //bikbok
solglasögon // rut m.fl.

Var ju som sagt på stan idag efter skolan, resultatet ser ni på bilden ovanför.
Snart ska jag kolla på desperate housewives med lite gottgott, hörs sen sötnosar♥
11
L I N N É A -

hej, allt bra med dig? :)

ha en fortsatt bra tisdagskväll!

DAISY

Snygga brillor där!

L I N N É A -

sv; tack! det är toppen! :D

vad gör du? :)

DAISY

Ja gör det, så himla värt ju! :)

Nayomi

ah de är coola! Ligger ett par sådana på mitt jobb minsann :P jo idag var en såndär "omgjagharplaneratförmycket" -dag, men bilen är fixad och killarna klippta och tjejkompisen har fått handla så nu lämnar jag städandet till i morgon och säger natti ;D hoppas din dag var bra!

Linn C

Sv: Det är också bra med mig :)

några planer för idag?

Tess

Snyggt!! :)

MADDISENJ

det är bara bra med mig. hur mår du?

L I N N É A -

sv: jag sitter vid tvn :)

vad ska du göra senare?

louise

Sv: Härligt! Jo jag är lite förkyld.. Annars är det bra! :)

Haft en bra dag? :)

Jessica

Fint! :)

allt bra? :D