Bra med namnsdag

 
Grattis till mig själv idag på namnsdagen och alla andra Elin där ute! Mamma överraskade mig med boken, "Eld" som ingår i Cirkeln- triologin. Hade nyss läst klart första boken "Cirkeln" så den här passade perfekt, tack!♥
Rekommenderar verkligen er att kolla in den här trilogin om ni gillar magi och det lite övernaturliga med en blandning av romantik och vardagsproblem. 
Nu återstår bara att se om den här är lika bra (om inte bättre) än den första! 
Ha en bra dag fina läsare, kraam♥
10
Juliaa

Men åh grattis!! Jag läste ju förut att det var ELIN idag :D
sv: Låter skönt :)

Juliaa

läser du ofta föresten? :)

ellenfelixson

älskar cirkel trilogin, inte klar med Eld än men ska ta tag i den snart!:)

sv;tack desamma!!

Tilla

Sv: tack ^^

Juliaa

sv: Oj! Duktig du är :D jag skulle vilja läsa mer, men tar mig aldrig tiden tyvärr :/ Jag lånade en as bra bok ur en serie av en kompis i november och jag läste ett kapitell sen nu har jag ju glömt allt ;(
de ända jag läser är bloggar, haha! ❤

Molly Bergström - MOOOLLYS.se

Ja :D grattis!

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

Haha grattis på namnsdagen :D

Har bara läst ettan, men iof var den sjukt bra. Förstår inte varför jag inte fortsatt att läsa?! Den ska ju filmatiseras nu också!

elin stridh

ja verkligen!

Grattis till oss :D

♫♪ sandra

åh de böckerna är så bra! längtar tills trean kommer ut :)

Helen

En fin namsdags present :)