STUDENTKRYSSNING!

 
Om några timmar sitter jag på bussen påväg till båten som kommer ta oss till Åbo och tillbaka. Kommer bli grymt med mina bästa tjejer och annat härligt folk!! Återkommer med bilder när jag kommer tillbaka, ha det bra så länge! ♥
16
Denise

Men guud vad kul! Hoppas du får ett riktigt härligt dygn som du kommer minnas länge! :D

Sara A

Ha så kul :D!!

Emmy

Vad kuuul :D

sv;
Hihi aah verkligen! Tack snälla, önskar även dig en fin kväll <3

En plats i solen

Hoppas du får det underbart :)

Flisan

sv: tack detsamma :D

Elin

det är bra, vad görs?

Anna

Have fun =)

MALIN

men gud vad roligt, ha det så supertrevligt och glöm inte varannan vatten ;) svar: tack så mycket! gillar dom själv men det blir nog så att jag bytar!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Åååå, jag var på kryssning för tre veckor sedan. Samma runda som ni kommer åka! :)

frida christina

Men åh vad roligt!

frida

Kul, hoppas du får det toppenbra! :D

bella

åh va roligt, ha det så kul! :D

Sarah Persson

Åh så kul, ha det bra!

V I L M A L A ♔

Fan va kuL!

MADDISENJ.SE

Tack så mycket fina du <3 Ha så roligt :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul:) Hoppas det blir underbart!