Beställt nya sängkläder

Kände för lite nytt att ha till sängen, älskar fina påslakan och prydnadskuddar! ♥ Allt från jotex.se
17
i s a b e l l a w l

Svar: Åh, tack så jätte mycket fina du!!

i s a b e l l a w l

Svar: Visst är det?! Tack så mycket!

Anna

Vem älskar inte deet? O vilken fin hemsida, den har var ny för mig;-)

Emma Grann Fotografi

Så fina :D

MARIAS MODE

Sv: men åh tack :D kram!

Elin

Helt okej, själv?

Anita

Åå, vilka snygga! :D

Mamma Mindy

Så fina :)

LIENE

Åh tack :D
Den blåa kudden var jättefin.

MADDISENJ.SE

Så fina!!

Av diverse olika anledningar har bloggen legat nere större delen av sommaren tyvärr. Nu är jag dock tillbaka och möter hösten med att återigen satsa på bloggen! Hoppas du vill fortsätta följa mig och att du kanske till och med kan finna lite inspiration hos mig :) Kram från mig

fashion

fint!! :D

Mamma Mindy

Hoppas att söta du får en fin lördag.

Sofia R

Så himla fina!

Evelina Bohman

De högra gillade jag, super fint!

fashion

Fint! :)

Josefine Söderberg

Faktiskt riktigt fina!

Sanna Preifelt

Så fint :)