Smarta make-up tips

Kom in på den här kanalen av en slump, men där finns himla många bra tips om hur du fixar till dina ögonbryn, bra foundations och massa mer! Här är två smarta make- up tips som jag inte visste om: 
  
16
SARA

Åh vad häftigt! Måste nog börja prenumerera på den där kanalen :)

♫♪ sandra - en musikblogg

bra tips!

Svar: kul att du gillade dom!:)
Elin Thorsell

linda

sv: yes :D Det låter som att du får ett bra lov :D

Elin

Några roliga planer för veckan?

MATILDA

bra tips!

Amanda Johansson

Bra tips :D Gillade det där med eyelinern, smidigt ju! Svårt att få det snyggt tycker jag!

Ja, jag trivs jätte bra på actic. Superfräscha maskiner och trevlig personal, i alla fall på mitt gym :)

Linnea

Svar: Ja visst är hon! Samma här! :)
Hoppas att du fått en bra start på veckan? :)
Kram! ❤

Emma Broberg

omg vilka bra tips, måste testa!! :D hoppas din tisdag har varit fin, kram. <3

Sanna Preifelt

Åh vad bra tips :)

Clara

Så otroligt snäll du är! Blev verkligen jätteglad!

Svar: Ingen orsak <3
Elin Thorsell

i s a b e l l a w l

svar: ja, det får vi verkligen hoppas! Men det tror jag säkert, dom kanske får in ännu mera och finare då också ♡

Svar: Ja eller hur <3
Elin Thorsell

michelle bergström

Riktigt bra tips! Tipsade de på min blogg och länkade även din blogg då jag först hittade de här :D

Svar: Kul att du gillade dom! Åh va nice, tack :D
Elin Thorsell

Frida

Måste verkligen prova den med eyelinern, har alltid problem med det :)

Christina

Eyeliner tipset var himla smart :) Måste prova en en gång bara för att se hur det blir :)

Elin

Har frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ frågor, vore jättekul!

allt bra?

FELICIAMASALLA.SE

Bra tipps :D