Ändrade planer

Det blev tyvärr ingen bio med Daniel, han hade fått feber då han fått en infektion i en visdomstand, ajj! Så kan förstå att han inte var så pepp på det. Jag hoppas verkligen han blir bättre snart, stackarn! ♥
Så istället åkte jag och Linnea ner på stan en stund, alltid trevligt! Letade efter en svart dunjacka, men hittade ingen som föll mig i smaken. Men nu har jag beställt hem en som jag tycker är sååå fin, visar den senare!:)
Nu ikväll har jag inga planer, men det känns skönt ändå. Blir mys med familjen med taco kväll och snacks!  
Imorgon ska jag iväg på kvällen och fira en annan Linnea på Varda med fler härliga tjejer, så det ska bli kul :D 
 
Hoppas ni får en fin fredag kära läsare ♥
 
Just nu, lite mys för mig själv!
20
rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)(

FlizanLizan

sv: najs :)
haft en bra dag? :)

Liborius

Blir en lugn fredagskväll för min del också:) Chips och dipp med bästa vän och tv-tittande!

En plats i solen

hoppas han blir bra snart

Viktoria Eriksson

myys, ha en bra kväll! <3 kram

Mathilda

sv; Tack så mycket och detsamma fina du ♡
Jaha vad tråkigt!

Elin

planer för helgen?

Simon Lindbäck

Så gott med godis! :)

Michelle

Trist att det inte blev bio men på bilden ser det ut som att du fick en myskväll ändå. Godis i skålen? Mums!! :)

Emelie

Vad tråkigt att han blev sjuk :/

En plats i solen

Tack, ja förhoppningvis blir lördagen perfekt :)

aina [fotoblogg]

Hoppas du får en bra lördagskväll! kram

Elin

allt bra?

Lina Johansson

- Tack vad kul att du tyckte om den! :)

Anna

tråkigt, men det kommer fler biotillfällen =) O så kan du ju kolla på mello om du är lagt åt det hållet ;-) Tacomys är nog bland det bästa jag vet!

Oo, vet du, jag har också köpt en ny dunjacka! Den var nedsatt från 2000 till 600; snacka om kap! Jag får visa den i bloggen här framöver =)
Kram på dig!

Liborius

hoppas du får en bra lördagskväll:)

Mathilda

sv; Tack det hade jag. Hoppas du hade det också! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

mysigt!

i s a b e l l a w l

"dagens blogg" vinnaren är nu utsedd, kicka in om det blev du! ♥

jennifer

sv: haft en bra lördag? :)
kram!