Dagarna som varit

Hej på er, här kommer en liten uppdatering på vad jag sysslat med de två senaste dagarna: 
 
Igår kväll åkte jag och Linnea ner till stan och köpte fika och satt oss vid hamnen. Jättemysigt♥
Sen gick vi in mot centrum igen för att kolla på "22 Jump Street" som var bra, men tyckte nog "21 Jump Street" var liiite bättre, men denna gjorde mig absolut inte besviken. Tycker ni som jag om doun Channing Tatum och Jonah Hill kan jag varmt rekommendera den!
 
Idag var jag och mamma först till banken och fixade lite saker. Sen åkte vi till Erikslund Shoppingcenter och åt frozen yoghurt på Chillbox, så glaad att det har kommit hit! Köpte ett nytt mobilfodral då mitt förra var alldeles trasigt, så hoppas det här håller bättre. Fick också en tröja från Lindex av mamma i tidig namnsdagspresent då jag har namnsdag på torsdag, så tack så mycket! ♥ Efter det köpte vi med donken till mig och så släppte hon av mig hos Daniel, där vi bara chillade vid hans pool. 
 
Imorgon väntar jobb 7-16, så ska försöka sova snart fast jag är pigg, sov alldeles för länge idag haha!
Hoppas ni haft en fin tisdag, kraaam ♥ 
10
fashion

Så härligt :D

Christina

Lät jättemysigt :)

Ellinor

Verkar som ni haft två bra dagar? :D

Anna

Vilken himla massa häärligheter du varit iväg på. Speciellt glassen, den hade jag lätt gett dig en hundring för att haffa av dig. O vad roligt att du var nöjd med filmen; annars är det ju lätt att bli besviken då förväntningarna är högt ställda. Kraam!

Liborius

mysigt:D

Felicia Knutsson

hejsan! vilken fin blogg du har, du skulle inte vilja göra ett bloglovin' byte? :D

Julia Hill

sv; Åh tack!

Sara Ekman

Nice :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åhhh älskar båda Jump Street-filmerna!

fashion

Gott med glass! :)

Svar: Yes!:)
Elin