Studentpresenter

 
Är så tacksam över alla fina presenter jag fått, utöver detta har jag också fått förtida presenter som cykel och dator + tillbehör av mamma, pappa och brorsan. Känner mig lite bortskämd haha men jag är nog värd allt detta efter tre års slit ♥
17
Henrietta

Åh så fina presenter du fick!

Sara Ekman

nice :)

frida christina

Så fina saker du fick!

Julia

Helt klart värd det efter tre års slit skulle jag säga! Grattis igen :)

Anonym

Vilka fina smycken, grattis till studenten :)

Matilda Wikblom

åh så fint!

Elin

Ja verkligen..:) hur mår du själv?

Anna

Men så mycket fina presenter du fått! Du måste minsann varit snäll här det sista ;-)

Life of Johanna

Jättefina presenter :)

☆Z I N J A☆

oj vad mycket! grattis till studenten:)

V I L M A L A ♔

åhh så fiiint!:D

Ps jag skulle tycka det var sååå kul om du var med och deltog i min tävling där du kan vinna en valfri graverad produkt som tex ett mobilskal! Du hittar tävlingen här: http://vilmala.se/2014/june/tavling-med-gravyrbutikense.html#comment om du är intresserad hoppas verkligen du vill vara medd, skulle blivit superglad :D kramis ♡

Sarah Persson

Vad fina saker :)

MADDISENJ.SE

Tack så mycket! vilka fina smycken du fått!1

Camilla

Kul med presenter och grattis till studenten :D
Händer annars denna tisdag då? Kram

Helen

Åh så fina smycken :)
Hoppas du njöt ordentligt när du tog stundenten och grattis :)

ebba

riktigt fina smycken och grattis till studenten :D

Yuki Yoursic

försenade gratulationer till studenten ^^