En ny cykel bara sådär

 
Jag, mamma och min bror åkte till Stadium då mamma sett en annons i tidningen på en bra och billig cykel. Så vi åkte dit och så blev det två cyklar, en vit till mig och en svart till brorsan. Spontanköp sådär, men ett bra sådant då vi fick båda cyklarna för under 4 tusen! Så nu har jag fått min första studentpresent, supernöjd! ♥
22
Ida och Amanda

Snygg!♡

Linnea

Sv: Ja visst var den :) Fin cykel föresten!

Hoppas du får en bra dag!

MADDISENJ.SE

Åh tack fina du! härligt och fin den va

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fin den va :)

Amanda Johansson

Kul! :) Fin den var!

elin stridh

men verkligen :D

åh vilken fin, vitt var ju fräscht! :D

vad kostade den?

frida christina

Så kul men nya saker!

Mirjam Wallmark

Åh vad fin, måste också ha en ny cykel! Var köpte ni den? ♡ kram

Sarah

Va kul me en ny cykel :)

aina [fotoblogg]

Åh vilken fin cykel! :D

Anna

Ååh, perfekta studentpresenten ju! O fin var den dessutom =)

Lollee

Härligt!

Christina

Vilken fin cykel :) Och priset var ju inte direkt illa :)

mot plus

fin den e! =)

Nathalie Tegelstam

Jätte fin cykel, perfekt nu när det börjar bli fint väder ute :) kram

LIENE

Vad fin cykel!

Emmy

Oh vad kul, hoppas den går problemfri! Jättefin också :D

Mikxki

Riktigt fin :) Alltid kul med ny cykel också

william

vilken fin :D skulle inte säga nej till en ny cykel :D

SV; Vi hade det jättetrevligt :D

V I L M A L A ♔

Fy vad najs! Den var snygg, jag såg också någon rulla ut med den från stadium när jag var där haha! kram

Anonym

Älskar att cykla när sommaren kommer, helt underbart!

bexollila

ska bli riktigt underbart med en resa :D