Cypern del 1

 
 
Hej fina läsare hoppas allt är bra med er! Jag har iallafall haft det underbart i Ayia Napa med min familj, har mycket bilder att visa er! Men tänkte börja med de tre första dagarna i detta inlägg :)
 
Den första dagen var blåsig och molnig, så vi låg vid poolen och kollade runt i områdena nära hotellet. På kvällen gick vi ner mot centrum då de skulle slå världsrekord i den grekiska dansen zorba, så många som möjligt skulle vara med. Det var mycket mer folk och flera hundra meter till ner på gatan som jag inte fick med på bild, de försökte få med mig också men jag tvivlade på min koordinationsförmåga så jag ba no no haha.. Men kul att kolla på! :)
 
På måndagen var det äntligen strandväder, så då tog vi en taxi till Nissi Beach och hängde lite där, jättefint ställe. Vi har också varit mycket på en annan strand som låg alldeles precis utanför hotellet, man behövde bara gå några steg så var man där, superhärligt! 
Min favorit restaurang låg precis vid hotellet också, Ocean Basket. Vi åt där två gånger för maten var så otroligt god, där måste ni äta om ni åker till Ayia Napa!
 
Hoppas ni gillade bilderna, och många fler kommer i ett annat inlägg så kolla in här då! Kraaaam ♥
14
Rihanna Sweden

Härliga bilder!

Ida - Hon som föddes med LKG

Cypern är ett fint land :) Var där i augusti!

Madeliene

- härliga bilder :) skönt att du hade det bra!

fashion

Härliga bilder! :D

Jessica Högberg

Oh, blir ju såååå sugen på att åka!!

MARIA

Sv: tusen tack!! Kram!

carolines

Åh det ser helt underbart ut! :) jag följer dig nu :)

Linneaellinore - foto

Sv: nu följer jag dig, säg till när du följer mig! :)

Åh så fina bilder!

Amanda Niclasson

Verkligen härliga bilder! Nu längtar man till sommaren :))

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

Fina bilder!! :)

Anita

Men åååh, vilka kanonfina bilder !! :)

Alice

Åhhh vad mysigt det ser ut, vill också åka nu!

Sarah

Så mysigt de va där :)

Sanna Preifelt

Åh vad härligt :)