Cypern del 2

 
Den fjärde dagen spenderas först vid poolen och sen en kort stund på stranden vid hotellet. Senare på eftermiddagen begav vi oss ut för att kolla in klostret, fast inga munkar eller nunnor fanns kvar där längre. Det var en fin plats med vackra byggnader och gulliga katter, ville bara ta hem varenda en haha!
Efter klostret gick vi till en nöjespark som vi sett innan, pappa och Erik åkte en berg-och-dalbana sen åkte vi alla det stora pariser hjulet i solnedgången, så vacker utsikt över hela Ayia Napa! ♥ 
Middagen blev på Pizza Hut som min bror bestämde, vi alla fyra fick bestämma mat en dag och sen betala notan, kändes bra då inte mamma och pappa fick betala varje gång ;) Efter middagen gick vi runt i lite butiker innan det var dags att gå tillbaka till hotellet och ladda inför nästa dag. 
 
Hoppas ni gillade även detta inlägg om min resa, mer kommer inom kort! Ikväll blir det party här hemma för mig, mina vänner kommer hit då jag fyllt år (dock typ en månd sen haha). Sen blir det utgång till Publik med "The Great Gatsby" tema, låter superkul! Ha det bra fina läsare, kraaam ♥
4
Rihanna Sweden

Härliga bilder, såg ut att vara trevligt :)

Madeliene

- så fina bilder, ser verkligen härligt ut! :D

Tinis - en humorblogg

Tycker det är skitkul med reseinlägg! Wii, vad mysigt ni verkade ha:)

carolines

Ser helt underbart ut! :D