Högskoleprovet


Bild från Google 

Har just nu lunchrast, har hunnit med att göra tre prov sen kl 8. Jag gör inte högskoleprovet så seriöst nu, ska satsa mer på det i vår, då jag förmodligen ska söka in till hösten. Så gör det mer för att se hur det är kan man säga ;) vi har haft läsförståelse och matte, det sistnämnda gissade jag mest på haha! Nu ska jag fortsätta äta min baguette forever alone, vi hörs snart! :) 
6
MALIN

Svar: Prova dom högsta, jag tyckte också att dom låga satt konstigt på mig så jag tog dom höga istället :)

carolines

SV: Jadå det hade vi! :) men vad tråkigt! på vilket sätt satt dom inge bra? :(

VERONICA - fashion blog

Tycker du tänker helt rätt ang det! Bra jobbat tjejen :) Ha en otroligt fin söndag, hoppas det bjuder på extra många må-bra-stunder! Kramar!

Sara Ekman

nice :)

MALIN

Vad duktigt av dig att göra högskoleprovet, hoppas det går bra :)

MALIN

Svar: Det kommer gå jättebra ska du se! Dom brukar säga att man måste göra provet minst två gånger för att det ska gå bra, första gången vet man inte hur det fungerar och sådär!