Köpa eller inte?

 
Har kollat på dessa boots från Urban Project ett bra tag nu, tycker de är så grymt snygga! Kostar 1500 kr på Scorett vilket jag kan tycka är ett saftigt pris, samtidigt vill man ju köpa några som håller flera år så man inte behöver köpa nya varje höst typ. Ska nog ta mig en tur ner till stan och prova så jag kan bestämma mig haha ;)
 
Om det är nån läsare därute som har/haft detta märke kommentera gärna vad ni tycker! :)
28
Madeliene

sv: tack sötis och ja det är alltid kul, särskilt när man slipper betala den själv ;)
kram!

F R I D A ▴

så fina! älskar den färgen på skor

carolines

Köööp! Vrålsnygga!

SV: Tack detsamma! :))

Anita

Snygga!

fashion

Snygga! :D

♫♪ sandra

snygga!

Tinis - en humorblogg

Hehe, har faktiskt kört på att köpa dyrare skor för att ha det i flera år... funkar faktiskt:D:D

Ida Lindborg ♡

DOOO IT!! så himla snygga!

SV. hihi jaa verkligen! :D

Svar: Sv: jaaa får se hur jag gör :D
Elin

Jessica Högberg

Mycket pengar är det, men håller dom och är sköna så slå till!!

Svar: Sv: ja vi får se om det blir köp eller inte ;)
Elin

Siri

Köpa!!!! De är ju såsåsåså snygga.

G I N A ~

Tycker jag! dom var skit snygga ^^

ps, vill du göra ett bloglovin byte? :)

Christina

De är så himla snygga :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

riktigt snygga

G I N A ~

följer dig nu! :) <3

fashion

Hoppas att du har en bra dag! :D

Johanna :)

sv: Jag har lagt till dig nu :)
Jag tycker du ska köpa dem skorna, de var grymt snygga, hoppas bara de är lika sköna som de är snygga :)

carolines

SV: Ja de tycker jag :D hade jag haft råd hade jag köpt dom för länge sen! ;) haha

Sanna Preifelt

Snygga!

Sara Ekman

Snygga! Köp! :)

MALIN

KÖP DOM! Jag köpte dom högsta häromdagen och är så himla himla himla nöjd :)

Sarah

Ja tkr me dom va dyra :/

Ida ☯ the sky under the sea

Oj, det var dyrt! Men de var snygga och håller säkert länge :)

Johanna :)

sv: Tack :) Hoppas de håller länge bara :)

My Fredblad

Sjukt snygga eftersom dom var så korta! Men om du tycker det är mycket för att par skor, finns det inte några liknande?

VERONICA - fashion blog

Go girl! SÅ snygga, köööp! :) Hoppas du får en riktigt grym helg och en helt fantastisk fredag! :) Kramar!

frida christina

Dööör så snygga!

coffeeandcupcake.blogg.se

Så snygga :)

JUNITJEJ

KÖP!

Svar: Tyvärr satt de inte så bra, annars hade jag lätt köpt dom!
Elin